Saturday, December 12, 2015

Welcome to the party

Hi all and happy Saturday!

I woke up feeling ill with a cold so not its curing time since I have Tel Aviv gig this week. I don't understand why the bugs always show up just in time for a show? Weird!

Well, here´s another party outfit and it also works for a regular day of course if you want to glam up your life a bit!

Hej alla och glad lördag!

Jag vaknade upp med en förkylning idag så nu får jag kurera mig för jag har ju gig i Tel Aviv den här veckan. Jag fattar inte varför bacillerna alltid dyker upp precis lagom till man har en show som ska göras? Konstigt!

Nåväl, här är ännu en partyoutfit som även funkar på en vanlig dag om du vill liva upp ditt liv lite!

Dress GINA TRICOT, bag LOUIS VUITTON,  stockings BIK BOK, over knee socks ÅHLÉNS, hair clip H&M, fake fur CHICY, boots GUCCI







3 comments:

Unknown said...

Anette definitely super beautiful winter is bellisima happiness with your happiness !!!

Ann Meristale Klauver said...

beautiful my dear Anette always showing new styles ... super nice !!!!!

A lição de hoje... said...

I love your looks!